keskiviikko 21. marraskuuta 2018

Blogiagentit haastattelevat, osa 4

Haastattelimme koulumme rehtoria


-Onko kivaa olla rehtorina?
Rehtorina on ihan mukava olla. Se eroaa vähän opettajan työstä.

-Onko meidän koulussa mukavia oppilaita?
On. Minä pidä paljon koulun oppilaista.

-Onko meidän koulussa kiva olla rehtorina?
On mukavaa olla Pikku Huopalahden ala-asteen koulussa rehtorina.

-Onko rehtorina olo haastavaa?
Se on joskus haastavaa.

-Mistä väristä pidät?
Minä pidän taivaan sinisestä.

-Mikä on sinun lempiruokasi?
Minä pidän sieniruuista esim. sienipiirakka ja syön myös kaikkia ruokia, mutta tykkään suklaasta tosi paljon. Voisin syödä sitä todella paljon, mutta se ei ole ruokaa.

-Mitä kieliä osaat puhua?
Suomi on äidinkieleni. Minä osaan puhua ruotsia, viroa, ja jonkin verran saksaa ja englantia.

-Mikä oli sinun lemp aineesi koulussa lapsena?
Minun lempiaineeni lapsena oli suomenkieli ja uskonto.



Haastattelijoina blogiagentti-valinnaiskurssin oppilaita




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.