perjantai 20. toukokuuta 2016

Unelmien liikuntapäivä Zippyssä



Menimme Zippyyn koko koulun kanssa. Kaikki luokat menivät eri aikaan. Me 5-luokkalaiset menimme puoli 12. Kävelimme sinne. Se kesti noin 15 minuuttia. Kun saavuimme Zippyyn, pukeuduimme turvavaljaisiin ja laitoimme kypärät päähän. Sitten meidät vietiin harjoitusradalle. Siellä minulle sanottiin, että haluaisitko mennä ensin kokeilemaan rataa. Tietysti suostuin. Se näytti helpolta mutta se ei ollut, koska radalla oli lukkoja jotka oli alussa vaikeita mutta totuin siihen. Sitten piti liukua. Se näytti helpolta ja se oli helppoa.
Kun olin suorittanut harjoitusradan, pääsin vihreeseen rataan eli helpoimpaan rataan. Minä ja paras ystäväni Mahad läpäisimme sen helposti. Esteet olivat välillä helppoja ja välillä vaikeita. Siellä oli kiipeily esteitä, puuesteitä ja kaikkea. Luulimme, että kaikki radat olisivat helppoja.
Sitten menimme seuraavalle radalle eli tummanvihreälle. Jäin vähän jumiin mutta pääsin kyllä pois. Sitten menimme siniselle radalle eli kolmanneksi viimeiseen rataan. Luulin, että se olisi helppoa mutta se oli vaikea. Jäin ainakin 5 kertaan jumiin. Rata kesti ainakin tunnin. Meidän piti lähteä jo yhdeltä mutta lähdimme kahdelta koska meidän piti odottaa muita jotka olivat vielä radalla.                                            
Ryan 5.a



Varusteiden jako

Turvavaljaiden pukemista



Dristi liukuu

Ryan verkossa

Marija korkealla
Olen käynyt ennenkin seikkailupuistossa joten tiesin mitä pitää tehdä. Nainen, joka oli opastamassa, sanoi minulle, että jos olen jo käynyt seikkailupuistossa, saan mennä toiselle vihreälle radalle.

Sinisellä radalla oli yksi vaikea kohta minun mielestä. Siellä oli verkot ja minun jalka jäi siihen. Minä säikähdin mutta ihan kohta minun jalka lähti pois sieltä. Viiden minuutin päästä minä näin, että minun alla on mies, joka oli töissä seikkailupuistossa. Hän kysyi, onko kaikki ok. Minä vastasin, että kaikki on hyvin. Kun tulin pois radasta, minun kaverit kysyi, että oliko kiva käydä siellä. Vastasin, että oli tosi kiva ja että minä voisin mennä heidän kanssa vielä kerran.

Marija 5.a

Marija liukuu

Shaha

Ryan ja Mahad



Ryan ja Marija 5.a




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.